Louise Huisstede en Bastiaan Franse organiseren dit jaar middagen voor jongeren met genderdysforie. De middagen zijn apart georganiseerd voor jongeren van 12-15 jaar en jongeren van 16-19 jaar. De eerstvolgende middag zal zijn voor jongeren van 12-15 jaar en plaatsvinden op 31 maart 2007. Deze middag zal gehouden worden in het gebouw van de Schorerstichting op de Sarphatistraat 35. Voor meer informatie en een volledige agenda van alle jongerenmiddagen (dus ook voor de groep 16-19 jarigen), zie de website van Humanitas.
[bron: website Humanitas]
Bijeenkomsten voor jongeren met genderdysforie
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Bijeenkomsten voor jongeren met genderdysforie
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Coco,
Mijn nederige excuses. Had mijn ogen vanmorgen schijnbaar nog niet ver genoeg open
Ter aanvulling om het weer actueel te maken: op de site van Humanitas vind je een agenda, men organiseert in mei en juni ook dingen voor jongeren.
Groetjes,
Frederique
Mijn nederige excuses. Had mijn ogen vanmorgen schijnbaar nog niet ver genoeg open
Ter aanvulling om het weer actueel te maken: op de site van Humanitas vind je een agenda, men organiseert in mei en juni ook dingen voor jongeren.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Jeps zit erover te denken om daar naar toe te gaan, al kan ik dan pas meedoen vanaf het tweede groepsgepsrek... omdat ik dus een beetje laat ben indd...
Eignelijk is het op aanraden van mijn vader die zegt dat lotgenotencotnact wel goed voor me is. Zelf heb ik soms ook zoiets van: "ik ga nu gewoon verder met mijn leven en uiteindelijk op mij 21ste ofzo als de operatie er een tijdje opzit en ik een nieuw pasporrt heb: gwn niet meer zo bezig houden met hele 'wereldje', en gwn helemaal verder met mijn leven als meisje/jonge vrouw"
Leuk dat dit even werd gepost door Frederique..
Eignelijk is het op aanraden van mijn vader die zegt dat lotgenotencotnact wel goed voor me is. Zelf heb ik soms ook zoiets van: "ik ga nu gewoon verder met mijn leven en uiteindelijk op mij 21ste ofzo als de operatie er een tijdje opzit en ik een nieuw pasporrt heb: gwn niet meer zo bezig houden met hele 'wereldje', en gwn helemaal verder met mijn leven als meisje/jonge vrouw"
Leuk dat dit even werd gepost door Frederique..
-->