Bijeenkomsten voor jongeren met genderdysforie

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bijeenkomsten voor jongeren met genderdysforie

Bericht door Frederique_ »

Louise Huisstede en Bastiaan Franse organiseren dit jaar middagen voor jongeren met genderdysforie. De middagen zijn apart georganiseerd voor jongeren van 12-15 jaar en jongeren van 16-19 jaar. De eerstvolgende middag zal zijn voor jongeren van 12-15 jaar en plaatsvinden op 31 maart 2007. Deze middag zal gehouden worden in het gebouw van de Schorerstichting op de Sarphatistraat 35. Voor meer informatie en een volledige agenda van alle jongerenmiddagen (dus ook voor de groep 16-19 jarigen), zie de website van Humanitas.

[bron: website Humanitas]
Kijk ook eens op de genderkalender !
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Niet voor het één of ander, Frederique, maar je bent een paar weekjes te laat met deze mededeling. Ben ik niet van jou gewend.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Coco,

Mijn nederige excuses. Had mijn ogen vanmorgen schijnbaar nog niet ver genoeg open :wink:

Ter aanvulling om het weer actueel te maken: op de site van Humanitas vind je een agenda, men organiseert in mei en juni ook dingen voor jongeren.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Jeps zit erover te denken om daar naar toe te gaan, al kan ik dan pas meedoen vanaf het tweede groepsgepsrek... omdat ik dus een beetje laat ben indd...
Eignelijk is het op aanraden van mijn vader die zegt dat lotgenotencotnact wel goed voor me is. Zelf heb ik soms ook zoiets van: "ik ga nu gewoon verder met mijn leven en uiteindelijk op mij 21ste ofzo als de operatie er een tijdje opzit en ik een nieuw pasporrt heb: gwn niet meer zo bezig houden met hele 'wereldje', en gwn helemaal verder met mijn leven als meisje/jonge vrouw"

Leuk dat dit even werd gepost door Frederique.. :)
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

laura_girl19 schreef:gwn niet meer zo bezig houden met hele 'wereldje', en gwn helemaal verder met mijn leven als meisje/jonge vrouw"
De meeste transjes doen dat dan ook na alle aanpassingen, op gegeven moment wil je gewoon onderduiken in de massa :wink:

Veel suc6 alvast

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie