Stel je bent een T*....
Moderator: Moderators
Nou, ach, een enorme lading? Iedereen met een beetje gezond up to date verstand ziet toch dat dat filmpje nergens op slaat, gezien de werkelijke verhoudingen binnen onze 'multi culti' samenleving?
Bovendien, die sketch over die 2 homo's versus 'oom agent'......Amnesty houdt zich zó bezig met allerlei anti discriminatoire toestanden, dat ze die ook maar ter plaatse verzinnen.
Slaat werkelijk nergens op, niet dan?
Of jawel....toch wel.......verzonnen 'haat' zaaien.
Mila.
Bovendien, die sketch over die 2 homo's versus 'oom agent'......Amnesty houdt zich zó bezig met allerlei anti discriminatoire toestanden, dat ze die ook maar ter plaatse verzinnen.
Slaat werkelijk nergens op, niet dan?
Of jawel....toch wel.......verzonnen 'haat' zaaien.
Mila.
Als je nou goed had gekeken, had je vast wel gezien dat het in dit geval om 'tante agent' ging. (Wat moeten we dáár achter zoeken?) En er zit een begeleidende tekst bij het filmpje, die duidelijk maakt dat hier niet wordt geprobeerd de realiteit van de Nederlandse samenleving aan de kaak te stellen, maar de situatie van homo's in Polen en Letland onder de aandacht te brengen. Misschien omdat het Amnesty International heet?mila schreef: 'oom agent'
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Tante agent in een Nederlands!!!!!!!! uniform van oom agent ja, dat had ik al gezien.
Ik heb het fimpje net nog een keer bekeken, met een teiltje naast de bank, en het adres is nederlands, de belerende text is nederlands, de voorbeelden zijn nederlands.
De acteurs zijn ook blank/nederlands, geen enkele suri, anti/marok/chinees of wat voor alloch dan ook.
Ik hoop van ganser harte dat dit soort organisaties over een jaar of 10 niet meer bestaat, een zwarte bladzijde uit de politiek correcte geschiedenis/hersenspoeling van Nederland.
Mila.
Ik heb het fimpje net nog een keer bekeken, met een teiltje naast de bank, en het adres is nederlands, de belerende text is nederlands, de voorbeelden zijn nederlands.
De acteurs zijn ook blank/nederlands, geen enkele suri, anti/marok/chinees of wat voor alloch dan ook.
Ik hoop van ganser harte dat dit soort organisaties over een jaar of 10 niet meer bestaat, een zwarte bladzijde uit de politiek correcte geschiedenis/hersenspoeling van Nederland.
Mila.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Mila,
Beperkt je irritatie zich tot dit forum, of heb je Amnesty hier op aangesproken?
Groetjes,
Frederique
Beperkt je irritatie zich tot dit forum, of heb je Amnesty hier op aangesproken?
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Mila,
Jammer. Zie ook mijn reactie op het blaadje van de politie. Het gebeurt weliswaar vaker niet dan wel dat er iets met mijn reacties lijkt te gebeuren, maar ik vond dit toch wel een aardig resultaat.
En als je niets doet (of: je irritatie beperkt tot dit forum) weet je zeker dat men niets met je irritaties doet...
Groetjes,
Frederique
Jammer. Zie ook mijn reactie op het blaadje van de politie. Het gebeurt weliswaar vaker niet dan wel dat er iets met mijn reacties lijkt te gebeuren, maar ik vond dit toch wel een aardig resultaat.
En als je niets doet (of: je irritatie beperkt tot dit forum) weet je zeker dat men niets met je irritaties doet...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !