Haha nou 1 januari is voor mij niet meer dan nieuwsjaarsdag

Maar ik verberg helemaal niets hoor... alleen niet iedereen hoeft het te weten.
Vriendjes mogen het weten, goede vriendinnen en goede collega's maar ik loop er echt niet mee te koop en ik vind het ook iets persoonlijks dat niet iedereen hoeft te weten. Als ik het niet zeg, weten mensen het niet en ik vind dat prima zo. Ik kan zelf bepalen wie het weet en wie niet.
Hoe dan ook.. dat ik het niet iedereen vertel (of verzwijg) wil niet zeggen dat ik me er voor schaam of dat ik het een minder mooie kant vind aan mezelf. Ik ben Laura een meisje van 20 en de persoon die ik vandaag de dag ben, was ik nooit geweest als ik gewoon als meisje was geboren. Het heeft mijn hele kijk verandert op het leven en er zitten ook positieve kanten aan....(daarvoor moet je even mijn post lezen in het topic Dossier 2300
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... 2995#72995 ).
Als ik als meisje was geboren was ik misschien wel een huppelkutje die al op haar 13de was ontmaagd en constant onzeker is over haar lichaam, terwijl ik nu op een bepaalde manier heel gelukkig ben met het lichaam wat ik nu heb vanwege de weg die ik heb begaan om te zijn wie ik nu ben. Natuurlijk ben ik ook wel onzeker maar dat hoort bij de leeftijd...