ok raadsel. ;) waarom trekken transgenders gay bottoms aan?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Patricia1979 schreef: Maar desondanks geloof ik niet echt in die methode.
Ik moet voorzichtig zijn, want ik kan niet uit eigen ervaring spreken op dit punt. Toch denk ik dat Melina gelijk heeft dat je stiekume avonturiers aantrekt als je op de virtuele markt gaat staan met een bordje "transseksueel" om je nek. Maar misschien zit er tussen heel veel kaf wel net die ene graankorrel die je nodig hebt om iets te laten groeien.

Veel geluk. En dat is niet cynisch bedoeld, ondanks mijn eigen reserves.

Laatst zag ik een docu over vrouwelijke body builders. Ik was meteen getroffen door de overeenkomst met wat hier vaak over TS-lovers gezegd wordt. Voor die vrouwen is ook een speciale groep bewonderaars. En daar had je ook de wat sneue mannen, die genoeg hadden aan een foto en een handtekening. Maar er waren er ook die een man hadden gevonden die precies zo'n soort vrouw wilde en geen andere. En die zich daar niet voor schaamde, maar zijn hele leven in dienst van zijn vrouw en haar passie stelde. Zag er heel liefdevol uit.

Zelfde verhaal bij de zgn. "feeders" en hun vrouwen. Er is veel sleazyness, de valkuil van een totaal uit balans geraakte relatie ligt voor de hand, een beetje net als in een op SM gebaseerd huwelijk. En het gevaar bestaat dat de "lover" zijn geliefde niet als een persoon ziet, maar reduceert tot het brandpunt van zijn fetisj. (Dat is trouwens een gevaar waar zelfs de meest "normale" heterohuwelijken niet vrij van zijn.) Maar ik zag er ook veel echte liefde en toewijding.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Patricica schreef :

Ja, ok. Maar daarom kan je nog wel in je profieltekst vermelden dat je TS bent. Het lijkt me ook zeer frustrerend als je het niet vermeld en achteraf keer op keer het deksel op je neus krijgt vanwege je TS zijn.

Het is nog veel harder als je al meteen het deksel op de neus krijgt en als je uiteindelijk nog enkel de wat eerder op seks gerichte perverten aantrekt.
Ik had immers verschillende profielen op dezelfde site.
Ik weet waarover ik spreek.
Op een profiel waar je meteen aangeeft dat je trans bent gaat het meestal meteen fout :
De discussie gaat dan meestal over je trans zijn en ook vooral over je seksuele mogelijkheid : zo van : amai en krijg jij een orgasme, amai kan jij dan normaal vrijen met een man, amai wil je dat dan met mij eens proberen .....
Enfin dat profiel is voor mij geen succes geweest zeg maar.

Groeten,

Melina
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

melina_r schreef: Ik ben trouwens van mening dat mensen heel hard zijn op zo een datingsite ... registreer je eens als :
zieke, gehandicapte, werkloze, trans .... en je hebt bij 99% van de potentiële partners al meteen gedaan.
Bij een eerste contact en zeker via internet willen de mensen liever niet meteen geconfronteerd worden met wat ze zelf zien als 'probleemgevallen'
Zeg nu zelf , als je toch kan kiezen uit een massa profielen ......

Wat krijg je dan op bezoek als je jezelf meteen blootgeeft als trans .... niks anders dan mannen die op zoek zijn naar een speciale sekservaring.
Of mensen die dat ne keer willen zien in het echt, want dat kennen ze nu nog niet zo een trans.
Wel na een tijdje ben je dat soort aandacht wel meer dan beu .....
Melina, ik bvb geef dit nooit aan op die sites dat ik trans was, want zoals jij zei, je trekt anders alleen die ene soort kerels aan, maar daar ben ik nie van gedient.....mun laatste date wist het wel, maar het was het thema nie, zij is zelf un geboren butchtype en ik weet nu al dat daar een erg goeie vriendschap gaat groeien en ja das eigenlijk wat ik zoek.....voor de wat diepere dingen heb ik al iemand en nee un relatie ga ik dus nooit weer beginnen.....veelste lastig met mun baan en mun levensstijl......

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Mila schreef:
Daarbij zijn de meeste bezoekers op dit forum in mindere of meerdere mate *echt* tg/ts in real life, en ik denk dat het alleen de virtuele tv's zijn die iets aan dit soort (klassieke) tv fantasie verhalen hebben.

Daar zijn toch andere sites voor, voor tv fantasieverhalen?

overigens was je daar idd wel scherp om het als een fantasie verhaal te zien, maar heb je dat bij de betrokkene ook gechecked?>

Juist ja.......'bij de betrokkene checken'.......alsof die de 'waarheid' gaat vertellen via het net. Hoe naief kun je zijn?

Nou, nog maar een keer uitleggen dan......de aanhef Moeilijke Maat is/was in mijn ogen een onverdachte titel voor een draadje.

Blijkt het al lezend tot mijn groeiende irratie de versleten, klassieke tv fantasie te zijn van 'ik wilde helemaal geen rok/jurk/vrouwenkleding aan hoor, maar ik werd overgehaald/er toe gedwongen', met als afsluiter en opening voor wat meer op het net te lozen fantasieen 'ik ben terug gegaan en heb 2 rokken gekocht, hoe nu verder als tv'?

Duidelijk fantasieverhaal, waarop bij gunstige reacties nog meer fantasieverhalen van die persoon zullen volgen.

Ik ben gewoon niet gediend van tv fantasieverhalen die 'om advies' vragen, en dan vooral niet als ik nietsvermoedend het draadje open, en ga lezen.

Enneh, Fenna, wat beter lezen graag, want ik heb het in mijn postjes over TRANSEN DIE OP MANNEN VALLEN, nog een keer voor alle duidelijkheid: tran-sen die op man-nen val-len.

Daarbij, lieve Fenna, zijn de meeste tg's/ts'en hier dat ook echt, en leven als zodanig hun dagelijks leven, waarin ze idd: mannen aantrekken, voor zover ze op mannen vallen, die idd: 'heel generaliserend' wel eens zelf tv/ts/tg zouden kunnen zijn.

Vind je Kimmy's verhaal eigenlijk generaliserend? Je weet wel, Kimmy schreef hier een poosje geleden over haar vriend, die na verloop van tijd zelf tv (of 'erger') bleek te zijn, en haar kleren ging dragen.

Recentelijk heeft iemand op een subforum haar verhaal gepost; van hetero huisvader, naar TS lover naar zelf TS, met foto's. Ga zelf maar zoeken :-)

Verder was Francis (met haar permissie) ook TS/TG lover voor ze zelf om ging.

Lieve Fenna, graag wat beter lezen, en probeer niet voor anderen te spreken.

Niet alle transen vallen net als jij alleen op vrouwen, en niet alle transen zijn daarbij van sm/sub/domi/slavin/meester(es) gediend.

Probeer je nou gewoon eens in de situatie van transen die op mannen vallen in te leven, zonder meteen met termen als 'generaliserend' ed te gooien, kee?

@Janiek: je hoeft 'het' niet eens op te zoeken, 'het' zoekt jou op, vooral als je op mannen valt.
Het is namelijk zo: toen homosexualiteit nog zwaar clandestien en verboden was, tot in de jaren 60, ontwikkelden homo's uit nood een zeer fijngevoelige radar om elkaar feilloos te herkennen, zoals je wellicht de verhalen 'uit de oude homodoos' wel kent.
Tegenwoordig is het zo dat de als 'hetero' levende tv/tg/pre ts/bi bottom/heimelijk half wijf/ts lover exact diezelfde zeer fijngevoelige radar heeft ontwikkeld om transen waar te nemen. Ook uit 'nood', want diep en zwaar in de kast levend als bi/tv/pre ts/tg/bi bottom/stiekem half wijf.
Voornoemde types die om velerlei redenen op TS vallen voelen de hormoonvibraties binnen een straal van 300 meter.
Ook al ben je zo vrouwelijk en passabel als Miss Universe, ze voelen het aan, ze weten het en ondernemen 'actie'.

Dat kan zijn als je je vuilniszak buiten zet, dan kan zijn als je boodschappen doet, dat kan in het uitgaansleven zijn, dat kan zijn als je je ramen lapt, dat kan op een feestje zijn etc.
Dat kan overal zijn.

Buiten het internet.

'Maar': je moet wel enigzins vrouwelijk/aantrekkelijk zijn als TS wil je dergelijke heren aantrekken.

Te mannelijk blieven de heren TS lovers namelijk niet, om inmiddels bekende redenen.

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Laatst zag ik een docu over vrouwelijke body builders. Ik was meteen getroffen door de overeenkomst met wat hier vaak over TS-lovers gezegd wordt>

Ja, die docu heb ik ook gezien, en ik viel zowat uit mijn stoel van verbazing.
Zo ongelooflijk sterk psychologiserend kan het werken als de vrouwelijke BB zonder meer als man oogt, maar een geboren vrouw is, met een naturel vagina en (weggetrainde) borsten.

Een van die 'vrouwelijke' bodybuilders had een zelfs voor de meest mannelijke man nog een bijzonder mannelijk lichaam en gezicht. Maar: likje make up, strikje in het haar, et voila!

Ze is en blijft voor de vrouwelijke BB lover een geboren vrouw, want naturel vagina, en een lekker mannenlijf en een mannenkop, want het gaat de vrouwelijke BB lover niet om de 'vrouwelijkheid' maar diens fysieke mannelijkheid, en ze is een geboren vrouw, dus: nix aan het handje voor wat betreft het sociale/maatschappelijk leven, hoe vreemd 'men' ook naar het stel kijkt.

Hoe vreemd kunnen mannen trouwens in elkaar zitten.......neem nou bijvoorbeeld Eddy Murphy, met zijn homofobe grappen en grollen, en zijn alsmaar homofober wordende conferences, met zijn 'black straight pride' oa zwarten opjuttend naar homofoob gedrag.
Eddy ging maar door en door, tot.........Eddy M in Los Angeles met een shemale hoer gepakt werd (prostitutie is verboden in de USA).
Ik, en velen met mij, genóót toen de hele amerikaanse (homo)media Eddy M tot de grond toe afbrandde. En ik genóót van de website 'In the closet with Eddy Murphy, gemaakt door de shemalehoeren bij wie hij vaste klant was.
Eddy M, mr macho, black straight pride, en homofoob blijkt een bi die zich gaarne passief anaal door (grootgeschapen) shemalehoeren laat verwennen.
Zo kwam boontje om zijn loontje, en hebben andere bekende figuren hier iets van geleerd?

Nee. De aanval word nog steeds als de beste verdediging gezien, want een macho engelse voetballer deed regelmatig homofobe uitspraken in de media. (ik ben even zijn naam kwijt).
Uiteraard had deze engelse macho en homofobe voetballer een vriendin, met wie het allemaal niet zo lekker liep, dus maakte mr macho het uit.
Vriendin boos, en nam wraak.
In de vorm van het posten van een 'home video' op het internet waarop mr macho duidelijk herkenbaar met zijn kont omhoog ligt om zich door zijn vriendin met voorbinddildo anaal te laten verwennen, vriendin was ook duidelijk herkenbaar, en alles was 'voor de fun' vast gelegd op film. (dit is een paar maanden geleden gebeurt trouwens).

En zo kwamen we te weten waar nou precies de homofobie van beide heren op gebaseerd was, teweten hun eigen sexualiteit.

Voor wat betreft Eddy M; zijn zichtbare voorliefde voor multipele travestierollen in zijn eigen films kwam plots in een heel ander daglicht te staan.

Voor wat betreft mr Macho voetballer: het pleitte voor hem dat ie zijn anaal passieve neigingen met zijn vriendin uitleefde, en zijn sexuele actieradius niet buiten hun slaapkamer liet komen (met bv pre op ts'en, dat ligt namelijk niet zo heel gek ver van de vrouw met voorbinddildo).

Gezien de bovenstaande avonturen van Eddy M en mr Macho voetballer hebben de heren vrouwelijke BB lovers het maar makkelijk; er valt hun nix aan te wrijven.

Die zeer mannelijk ogende vrouwelijke bodybuilders zijn namelijk geboren vrouwen.

Dan is er nix aan het handje.

Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Janiek2 schreef:
mina schreef:haha thanks patries... ja mijn fout ;)

@ Mila, wat bedoel je precies met lesbische knuffelrelatie's,
kun je daar misschien nog even over uitwijddeeeen???

:D
Wat dacht je? :lol: :lol: :lol:
jaaaa sorry maar het is mn favoriete verhaaltje!
roodkapje en de boze ex-heteropapa TS wolvin :)
mila schreef: Te mannelijk blieven de heren TS lovers namelijk niet, om inmiddels bekende redenen.

Mila.
ja dat klopt, en daarom heb ik er ook geen last van :)
heerlijk die rust... :D
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:Ik ben gewoon niet gediend van tv fantasieverhalen die 'om advies' vragen, en dan vooral niet als ik nietsvermoedend het draadje open, en ga lezen.
Kijk, dat bedoel ik nou met "jouw huiskamer": dit is gewoon een open forum voor alles wat er op T*-gebied ronddartelt. Als zoiets je niet zint, dan klik je het gewoon weer weg. Misschien zijn er hier anderen die er wel iets mee hebben, dus het gaat helemaal niet aan om iemand die hier nieuw komt 123 de deur te wijzen. Juist als je van de hoed en de rand weet, dan kun je het toch gewoon naast je neer leggen? Je doet als iemand die zit te mopperen over wat er op tevee is, terwijl ie het ding ook uit zou kunnen zetten en een boek pakken.
mila schreef:Enneh, Fenna, wat beter lezen graag, want ik heb het in mijn postjes over TRANSEN DIE OP MANNEN VALLEN, nog een keer voor alle duidelijkheid: tran-sen die op man-nen val-len.
Dat wil ik je wel nageven, dat het voor TRANSEN DIE OP MANNEN VALLEN anders zal zijn dan voor mensen zoals Fenna en ik. Bovendien heb ik makkelijk praten: ik ben boven de 50, dus mannen houden alleen de deur nog voor me open of bieden aan iets zwaars voor me te tillen (ook heel schattig, hoor). Nog even wachten en ze bieden aan me te helpen met oversteken :lol:.
mila schreef:@Janiek: je hoeft 'het' niet eens op te zoeken, 'het' zoekt jou op, vooral als je op mannen valt.
Zoals ik hierboven al heb gezegd, kan ik me wel voorstellen dat je, als je jong/aantrekkelijk/in-mannen-geinteresseerd bent, vast veel meer ongewenste aandacht van mannen zult krijgen.

Je zult er mee om moeten leren gaan, dus. Net als geboren vrouwen. Met dien verstande dat die niet zo gauw als jij met hun "geheime" wensen geconfronteerd zullen worden. Maar goed, dat heb ik allemaal van jou geleerd, dus hoef ik jou niet te vertellen :wink: .

Ik snap er misschien weer iets meer van. Als je zoals ik niet wezenlijk in mannen geïnteresseerd bent, ben je daar wel sneller mee klaar mee en voelen zij misschien ook sneller aan dat er niks te halen valt.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Is dat nou echt waar van Eddie Murphy? Was dat niet voor z'n werk?>

'Het was voor mijn werk' klinkt in ieder geval beter dan 'ik was dronken' of 'ik had het niet in de gaten'......;-)

Google geeft zoveel hits op 'Eddy Murphy+shemale' dat ik door de bomen het bos niet meer zie.........

Mila.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Patricia1979 schreef:Dit vond ik nog wel:

2 May 1997 Around 4:45am, Eddie Murphy picks up pre-op transsexual prostitute Shalomar (aka Atisone Kenneth Seiuli) on Santa Monica Boulevard in West Hollywood. Unfortunately, this happens to be inside a "prostitution abatement zone" designated by the Los Angeles County Sheriffs Department. Deputies pull over Murphy's Toyota Land Cruiser, arrest his passenger for outstanding warrants, and release the celebrity.
bijster interessant......

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Uit de Wikipedia over de 'Eddy Murphy' TS in kwestie:

http://en.wikipedia.org/wiki/Atisone_Seiuli

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<bijster interessant......>

Ja, in die zin dat Eddy Murphy's inmiddels nou niet bepaald een maso inslag heeft; nix geen vergiffenis, nix geen verzorgend, vergevend type, nee, meteen een echtscheiding aangevraagd na de TS hoer affaire, na een huwelijk van 12 jaar.

Interessant idd.

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Ik las/zag het indertijd in combi op een engelse site, en heb er toen smakelijk om moeten lachen.

Evengoed.....om zo te kakken en te kijk worden gezet op het net/in de media, met zoiets 'gevoeligs' als TS seks/anale sex, en dan als stoere 'hetero'man is niet nix.
Het heeft in ieder Eddy Murphy zijn huwelijk gekost, en (een deel van) zijn reputatie.
Stefan is blijven voetballen, maar dan elders.

Mila.
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

wow lieve Mila :)

wat heb jij je lief op de kast laten jagen zeg :wink: een hele lange post over mijn prikje naar jou toe .. t zit je echt hoog he :)

groetjes, Fenna
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Kijk, dat bedoel ik nou met "jouw huiskamer": dit is gewoon een open forum voor alles wat er op T*-gebied ronddartelt.>

<Geplaatst: Wo Jun 20, 2007 18:27 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Broodje aap, fantasietje ala http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=3181 >

Lees maar es door. En let vooral op het slotje dat er aan het einde opgezet is.

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:Lees maar es door. En let vooral op het slotje dat er aan het einde opgezet is.
Tant de bruit pour une omelette. Ik heb overigens nergens de schandpaal kunnen ontdekken, waar Jacqueline aan genageld was. Degene die het (net als jij nu) door had, was er toch wat clementer over dan jij.

En over Eddy Murphy: ik heb vanmorgen mijn "gaydar", voorzover ik die had, maar bij het vuil gezet. Ik heb altijd gedacht "o, dat is een lollige gay".

Dat hele beeld wat jij schetst over die onverdachte heteromannen, die zich door een liefst niet al te mannelijke of zeer vrouwelijke persoon laten n**ken, is trouwens al heel oud. Er is een satire van Juvenalis over een schandknaap, die in het oude Rome per definitie als anaal passief en dus minderwaardig gold, die door een brave huisvader werd ingehuurd om zowel zijn vrouw als hemzelf te verwennen. Niets nieuws onder de zon, dus.
Plaats reactie