<Mila schreef:
Daarbij zijn de meeste bezoekers op dit forum in mindere of meerdere mate *echt* tg/ts in real life, en ik denk dat het alleen de virtuele tv's zijn die iets aan dit soort (klassieke) tv fantasie verhalen hebben.
Daar zijn toch andere sites voor, voor tv fantasieverhalen?
overigens was je daar idd wel scherp om het als een fantasie verhaal te zien, maar heb je dat bij de betrokkene ook gechecked?>
Juist ja.......'bij de betrokkene checken'.......alsof die de 'waarheid' gaat vertellen
via het net. Hoe naief kun je zijn?
Nou, nog maar een keer uitleggen dan......de aanhef Moeilijke Maat is/was in mijn ogen een onverdachte titel voor een draadje.
Blijkt het al lezend tot mijn groeiende irratie de versleten, klassieke tv fantasie te zijn van 'ik wilde helemaal geen rok/jurk/vrouwenkleding aan hoor, maar ik werd overgehaald/er toe gedwongen', met als afsluiter en opening voor wat meer op het net te lozen fantasieen 'ik ben terug gegaan en heb 2 rokken gekocht, hoe nu verder als tv'?
Duidelijk fantasieverhaal, waarop bij gunstige reacties nog meer fantasieverhalen van die persoon zullen volgen.
Ik ben gewoon niet gediend van tv fantasieverhalen die 'om advies' vragen, en dan vooral niet als ik nietsvermoedend het draadje open, en ga lezen.
Enneh, Fenna, wat beter lezen graag, want ik heb het in mijn postjes over TRANSEN DIE OP MANNEN VALLEN, nog een keer voor alle duidelijkheid: tran-sen die op man-nen val-len.
Daarbij, lieve Fenna, zijn de meeste tg's/ts'en hier dat ook echt, en leven als zodanig hun dagelijks leven, waarin ze idd: mannen aantrekken, voor zover ze op mannen vallen, die idd: 'heel generaliserend' wel eens zelf tv/ts/tg zouden kunnen zijn.
Vind je Kimmy's verhaal eigenlijk generaliserend? Je weet wel, Kimmy schreef hier een poosje geleden over haar vriend, die na verloop van tijd zelf tv (of 'erger') bleek te zijn, en haar kleren ging dragen.
Recentelijk heeft iemand op een subforum haar verhaal gepost; van hetero huisvader, naar TS lover naar zelf TS, met foto's. Ga zelf maar zoeken
Verder was Francis (met haar permissie) ook TS/TG lover voor ze zelf om ging.
Lieve Fenna, graag wat beter lezen, en probeer niet voor anderen te spreken.
Niet alle transen vallen net als jij alleen op vrouwen, en niet alle transen zijn daarbij van sm/sub/domi/slavin/meester(es) gediend.
Probeer je nou gewoon eens in de situatie van transen die op mannen vallen in te leven, zonder meteen met termen als 'generaliserend' ed te gooien, kee?
@Janiek: je hoeft 'het' niet eens op te zoeken, 'het' zoekt
jou op, vooral als je op mannen valt.
Het is namelijk zo: toen homosexualiteit nog zwaar clandestien en verboden was, tot in de jaren 60, ontwikkelden homo's uit nood een zeer fijngevoelige radar om elkaar feilloos te herkennen, zoals je wellicht de verhalen 'uit de oude homodoos' wel kent.
Tegenwoordig is het zo dat de als 'hetero' levende tv/tg/pre ts/bi bottom/heimelijk half wijf/ts lover exact diezelfde zeer fijngevoelige radar heeft ontwikkeld om transen waar te nemen. Ook uit 'nood', want diep en zwaar in de kast levend als bi/tv/pre ts/tg/bi bottom/stiekem half wijf.
Voornoemde types die om velerlei redenen op TS vallen voelen de hormoonvibraties binnen een straal van 300 meter.
Ook al ben je zo vrouwelijk en passabel als Miss Universe,
ze voelen het aan, ze weten het en ondernemen 'actie'.
Dat kan zijn als je je vuilniszak buiten zet, dan kan zijn als je boodschappen doet, dat kan in het uitgaansleven zijn, dat kan zijn als je je ramen lapt, dat kan op een feestje zijn etc.
Dat kan overal zijn.
Buiten het internet.
'Maar': je moet wel enigzins vrouwelijk/aantrekkelijk zijn als TS wil je dergelijke heren aantrekken.
Te mannelijk blieven de heren TS lovers namelijk niet, om inmiddels bekende redenen.
Mila.