mila schreef:Nou Lisa, je ettelijke keren aangehaalde Kinsey onderzoek uit 1948 liet iets heeeeeeeeeel anders zien.....
Nou, Mila, zoek "Kinsey" in het forum, en dan vindt je dat de allereerste vermelding van "Kinsey" voorkwam op 4 maart 2006 in een posting van ... Mila. Ik heb het daarna 2 keer aangehaald.
mila schreef:je weet wel, dat grote, grijze gebied tussen 100% en 100% homo, waarbij Kinsey het presteerde om het woord 'bisexueel' volledig te mijden, net als jij trouwens.
Waardoor het net lijkt alsof het niet bestaat.
Lisa met een S schreef:Volgens onderzoek van de Rutgers Nisso Groep in 2006 onder de Nederlandse bevolking, zijn er maar 6% van alle onderzochte mannen die zich homo- or bi- noemen en 5% van alle vrouwen.
Lisa met een S schreef:Volgens onderzoek is er een behoorlijk aantal mannen die helemaal niks hebben met travestie, transseksuelen, transgenders, homoseksualiteit, biseksualiteit, enz. enz. Misschien zelfs de helft van alle mannen in de wereld. Misschien zelfs meer...
Hoezo mijden?
mila schreef:Daarbij; een dergelijk 'groot onderzoek' is reuze interessant maar wie zegt dat de respondenten ook de volledige waarheid spreken?
Zoals ik al eens eerder postte presteren TS lovers het om zichzelf en elkaar op bepaalde fora als 'hetero' te benoemen, terwijl ze het onderling over 'de grote roedes, flinke zwaarden en grote kanonnen' hebben, idd: de 'extra onderdelen' van de door hun begeerde TS (hoeren).
Als die mannen zichzelf bij hoog en bij laag als 'hetero' bezweren, denk je dan echt dat dat soort mannen bij 'een groot onderzoek' ook werkelijk eerlijk gaat vertellen dat ze geinteresseerd zijn in de piemel van een ander? Welnee, die zit aan 'een vrouw' vast, dus zijn zij 'hetero'.
En dat geldt niet alleen voor TS lovers, dat geldt ook voor veel bi mannen.
'Vrouwen zijn heilige wezens, ik word alleen verliefd op vrouwen, alleen met een vrouw kan ik een relatie hebben, en met m/tv/ts alleen sex, en daarom ben ik 'hetero qua gevoel ' hoor.
Dat soort onderzoeken is niet geheel valide.
Mila.
Hmmmm, eerst was Kinsey niet valide, omdat het uit 1948 en Amerika stamt, en bovendien alleen blanke mannen betrof. Daarna was een Internet poll niet valide, en nu een onderzoek in Nederland van 2006 van de
Rutgers Nisso Groep.
Dit lijkt mij typisch een geval van "Don't confuse me with the facts, I've already made up my mind".
Lisa