ok raadsel. ;) waarom trekken transgenders gay bottoms aan?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Lisa met een S schreef: maar de risico dat bio-vrouwen men deze mannen in aanraking komen is aanzienlijk kleiner, dan voor jullie.
Is er wel eens onderzoek naar gedaan, wat bij vrouwen die met een transwatdanook getrouwd zijn (geweest) hun aandeel is geweest in het tot stand komen van de relatie? Als je er alleen maar argeloze slachtoffers of zichzelf wegcijferende masochisten in ziet, doe je hen vermoedelijk tekort.

Of van de andere kant: waarom en bij wat voor vrouwen liepen T*'s een blauwtje, voordat zij degene troffen die wél met hen in zee gingen? Zijn al die mannen wel zo onverdacht en hebben ook vrouwen niet een gevoel voor wat zij willen en voor wanneer zij dat niet vinden bij een man?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

tja .. waarom kom ik er toch steeds weer op uit dat wie je op je pad krijgt toch vooral te maken heeft met je eigen gedrag.
Als je gay bottoms aantrekt, is het omdat je je profileert met iets dat juist hun aanspreekt en op plaatsen komt waar die gasten ook zijn.... anders gaan ze je deurtje wel voorbij (sprekend vind ik ook wat melina al schreef die dat min of meer onderzocht heeft met verschillende profielen.....)

In mijn ogen is het dan zelfkastijding om je als TS te blijven profileren, terwijl dat juist is waar die gasten die je niet wilt op afkomen....

groetjes, Fenna
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

fenna69 schreef:tja .. waarom kom ik er toch steeds weer op uit dat wie je op je pad krijgt toch vooral te maken heeft met je eigen gedrag.
In elk geval is dat het enige waar je nog een beetje grip op hebt...
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Patricia1979 schreef:Maar wat heb ik eraan dan om me als pre-op (op internet) voor te gaan doen als echte vrouw? Dan hou ik mezelf en anderen toch flink voor de gek. Want dat ben ik niet.
Met name op internet weet je van niemand of die echt is wie die zegt te zijn. En dat weet iedereen. Dus als jij je daar als vrouw voordoet en op het moment dat de toenadering wat serieuzer wordt, voor de draad komt met de haken en ogen die er aan jouw vrouwzijn zitten, mag niemand zich bekocht voelen.

En ben jij post-op wel een echte vrouw en pre-op niet?
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Patricia1979 schreef:
Janiek2 schreef:Dus als jij je daar als vrouw voordoet en op het moment dat de toenadering wat serieuzer wordt, voor de draad komt met de haken en ogen die er aan jouw vrouwzijn zitten, mag niemand zich bekocht voelen.
Daar vergis je je lelijk in, want ik denk dat zeer vele mannen zich wel bekocht zullen voelen.
Goh, ik dacht dat men zich wel indekte tegen allerlei teleurstellingen als men via internet naar een date ging zoeken. Maar ik kan het mis hebben, natuurlijk.
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

tja ..
voor mijn operatie heb ik niet met een uithangbord mijn anatomische situatie op voorhand uit de doeken gedaan en het heeft me een aantal mooie vriendschappen opgeleverd. Wel heb ik na het 1e contact vrij vlot bekend gemaakt hoe het zit met mijn lijf en dat bleek bij een aantal een belemmering en bij een aantal niet. Het blijft een aardige methode om met de echt serieuze mensen door te gaan.

Inderdaad heb ik een keer of wat de deur in mijn gezicht gekregen, maar het heeft me veel ongewenste belangstelling bespaard ......

tis maar net wat je wilt ... TS kun je niet geheimhouden als je op een relatie uit bent. Het is een illusie om dat te denken. Het is zelfs een mooie manier om het koren te filteren op het kaf, maar persoonlijk heb ik graag zo min mogelijk kaf op mijn pad ... scheelt nogal in mijn beschikbare energie :)

groetjes, Fenna
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Sorrie, iets te snel gereageerd, dit bericht mag weg.
Kijk ook eens op de genderkalender !
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Patricia schreef :

Daar vergis je je lelijk in, want ik denk dat zeer vele mannen zich wel bekocht zullen voelen.

Inderdaad, dat komt ook voor.
Ik heb op een 15 tal dates (post-op en pre-FFS) 3 slechte reacties gehad, omdat ik het niet op voorhand had verteld.
1 echt heel slechte reactie en 2 mannen die wel duidelijk lastig waren.
Maar er zijn 12 andere geweest die er best wel mee konden omgaan.

Ik moet wel eventjes zeggen dat ik nooit schrijf : ik ben trans, ik vraag wel in mijn profiel dat mannen die met me willen daten een 'open geest' moeten hebben.
Dat ik niet val op mensen die conservatief zijn van ingesteldheid......

Dus ergens maak je wel een eerste selectie.
Verder chat je ook eerst wel een tijdje alvorens te daten.
Nu post--FFS gaan ze ook zonder enige discussie altijd een foto van mij krijgen voor de date ......
Als hun eigen ogen hun bedriegen , dan is het zeker mijn probleem niet.
What you get is what you see.

Als ik me vandaag uitgeef voor een 'vrouw' dan heb ik absoluut niet het gevoel dat ik aan het liegen en bedriegen ben.
Zie je ik heb er een enorme "prijs" voor moeten betalen en ik ben nu op het einde van de heel lange rit gekomen .... ik heb echt geen zin meer om me systematisch 'schuldig' te voelen over wie ik vandaag ben.
Mezelf uitgeven onder het label 'vrouw' beschouw ik nu als een fundamenteel recht voor mezelf.
Iemand die door de hele transitie is gegaan snapt dat waarschijnlijk meteen. Het is op. Ik ben leeg, ik heb geen zin meer om nog te vechten tegen mijn eigen 'verleden' , het spook (de schim) van de man die ik ooit geweest ben.
En mensen die geen respect hebben voor mensen zoals 'wij' die zijn het niet waard om met 'ons' om te gaan.
Iemand die een beetje empathie heeft, zal daar niet echt negatief op reageren .... de mensen die wel een negatieve reactie hebben gegeven , wel die waren echt de moeite niet ....... 3 op 15 is 20%.
Dat valt dus al bij al nog mee ........

Groeten,

Melina
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Volgens onderzoek is er een behoorlijk aantal mannen die helemaal niks hebben met travestie, transseksuelen, transgenders, homoseksualiteit, biseksualiteit, enz. enz. Misschien zelfs de helft van alle mannen in de wereld. Misschien zelfs meer...>

Nou Lisa, je ettelijke keren aangehaalde Kinsey onderzoek uit 1948 liet iets heeeeeeeeeel anders zien.....je weet wel, dat grote, grijze gebied tussen 100% en 100% homo, waarbij Kinsey het presteerde om het woord 'bisexueel' volledig te mijden, net als jij trouwens.

Waardoor het net lijkt alsof het niet bestaat.

Daarbij; een dergelijk 'groot onderzoek' is reuze interessant maar wie zegt dat de respondenten ook de volledige waarheid spreken?

Zoals ik al eens eerder postte presteren TS lovers het om zichzelf en elkaar op bepaalde fora als 'hetero' te benoemen, terwijl ze het onderling over 'de grote roedes, flinke zwaarden en grote kanonnen' hebben, idd: de 'extra onderdelen' van de door hun begeerde TS (hoeren).

Als die mannen zichzelf bij hoog en bij laag als 'hetero' bezweren, denk je dan echt dat dat soort mannen bij 'een groot onderzoek' ook werkelijk eerlijk gaat vertellen dat ze geinteresseerd zijn in de piemel van een ander? Welnee, die zit aan 'een vrouw' vast, dus zijn zij 'hetero'.
En dat geldt niet alleen voor TS lovers, dat geldt ook voor veel bi mannen.
'Vrouwen zijn heilige wezens, ik word alleen verliefd op vrouwen, alleen met een vrouw kan ik een relatie hebben, en met m/tv/ts alleen sex, en daarom ben ik 'hetero qua gevoel ' hoor.

Dat soort onderzoeken is niet geheel valide.

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<fenna69 schreef:
tja ..
voor mijn operatie heb ik niet met een uithangbord mijn anatomische situatie op voorhand uit de doeken gedaan en het heeft me een aantal mooie vriendschappen opgeleverd. Wel heb ik na het 1e contact vrij vlot bekend gemaakt hoe het zit met mijn lijf en dat bleek bij een aantal een belemmering en bij een aantal niet.>

Nergens om hoor, Fenna, maar ik mag aannemen dat de 'respondenten' het niet als een totale verrassing beschouwden toen ze een foto van je zagen of je in real life ontmoette.

Dat schept idd ruimte voor degenen die wat ruimdenkender zijn., vooral als jij daar in de 2e instantie eerlijk over bent.

Het word namelijk pas *echt* een issue als je 100 passabel bent, en dan met iets dergelijks op de proppen komt.

Mila
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

ach Mila, je moest eens weten hoeveel vrouwen er met open mond kwamen te zitten van verbazing toen ze hoorden van mijn anatomie... ook na het eerst gezien hebben van mijn foto en ook na mij voor het eerst IRL gezien te hebben (nu heb ik het even niet over de vrouwen met wie ik gedate heb, hoewel er wel 1 was die ik al had gezien en gesproken voor er een date was)
Zo zie je maar Mila, dat het levensgevaarlijk is om zomaar iets aan te nemen op basis van je eigen perceptie.

en Patricia,
sex is slechts met 1 aan de orde geweest voor mijn operatie (bij mij bleef de onderbroek overigens wel aan) en met haar heb ik onlangs een heerlijke vrijpartij gehad om mijn anatomie in te wijden.
vrijen is een veel te beladen onderwerp geweest voor mijn operatie om het zomaar te doen (tot januari dit jaar heb ik nooit gevreeen met iemand)
En dat ik het toch bekend maak, is voor mezelf dat ik eerlijk blijf naar de ander, omdat het niet alleen iets uitmaakt in bed, maar ook in het alledaagse leven, op straat worden nageroepen als je 'gelezen' bent bv en daar trek ik de ander wel in mee en ik vind het niet meer dan fair om het aan de ander te laten of die daarmee geconfronteerd wil worden, anders krijg je dat gezeik waar Mila een stokpaardje voor heeft in de sfeer van transvaders.
De paar echte vriendinnen die ik er aan over heb gehouden, vertrouw ik mijn leven toe...
Patricia1979 schreef: Sexvriendschappen neem ik aan dan? Anders hoef je toch niet vrij vlot bekend te maken hoe het zit met je lijf. Als je er niet intiem mee bent, hebben ze daar toch geen reet mee te maken hoe het precies zit.
mag ik hieruit opmaken dat jij op de sites waar jij je profileert als transseksueel op zoek bent naar sex? (@mila, dit is geen aanname maar een vraag)

groetjes, Fenna
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

mila schreef:Nou Lisa, je ettelijke keren aangehaalde Kinsey onderzoek uit 1948 liet iets heeeeeeeeeel anders zien.....
Nou, Mila, zoek "Kinsey" in het forum, en dan vindt je dat de allereerste vermelding van "Kinsey" voorkwam op 4 maart 2006 in een posting van ... Mila. Ik heb het daarna 2 keer aangehaald.
mila schreef:je weet wel, dat grote, grijze gebied tussen 100% en 100% homo, waarbij Kinsey het presteerde om het woord 'bisexueel' volledig te mijden, net als jij trouwens.

Waardoor het net lijkt alsof het niet bestaat.
Lisa met een S schreef:Volgens onderzoek van de Rutgers Nisso Groep in 2006 onder de Nederlandse bevolking, zijn er maar 6% van alle onderzochte mannen die zich homo- or bi- noemen en 5% van alle vrouwen.
Lisa met een S schreef:Volgens onderzoek is er een behoorlijk aantal mannen die helemaal niks hebben met travestie, transseksuelen, transgenders, homoseksualiteit, biseksualiteit, enz. enz. Misschien zelfs de helft van alle mannen in de wereld. Misschien zelfs meer...
Hoezo mijden?
mila schreef:Daarbij; een dergelijk 'groot onderzoek' is reuze interessant maar wie zegt dat de respondenten ook de volledige waarheid spreken?

Zoals ik al eens eerder postte presteren TS lovers het om zichzelf en elkaar op bepaalde fora als 'hetero' te benoemen, terwijl ze het onderling over 'de grote roedes, flinke zwaarden en grote kanonnen' hebben, idd: de 'extra onderdelen' van de door hun begeerde TS (hoeren).

Als die mannen zichzelf bij hoog en bij laag als 'hetero' bezweren, denk je dan echt dat dat soort mannen bij 'een groot onderzoek' ook werkelijk eerlijk gaat vertellen dat ze geinteresseerd zijn in de piemel van een ander? Welnee, die zit aan 'een vrouw' vast, dus zijn zij 'hetero'.
En dat geldt niet alleen voor TS lovers, dat geldt ook voor veel bi mannen.
'Vrouwen zijn heilige wezens, ik word alleen verliefd op vrouwen, alleen met een vrouw kan ik een relatie hebben, en met m/tv/ts alleen sex, en daarom ben ik 'hetero qua gevoel ' hoor.

Dat soort onderzoeken is niet geheel valide.

Mila.
Hmmmm, eerst was Kinsey niet valide, omdat het uit 1948 en Amerika stamt, en bovendien alleen blanke mannen betrof. Daarna was een Internet poll niet valide, en nu een onderzoek in Nederland van 2006 van de Rutgers Nisso Groep.

Dit lijkt mij typisch een geval van "Don't confuse me with the facts, I've already made up my mind".

Lisa
If all else fails, buy new shoes
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

< je moest eens weten hoeveel vrouwen er met open mond kwamen te zitten van verbazing toen ze hoorden van mijn anatomie...>

Het kan ook zijn dat ze zich een houding aannamen en aardig wilden zijn.

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:< je moest eens weten hoeveel vrouwen er met open mond kwamen te zitten van verbazing toen ze hoorden van mijn anatomie...>

Het kan ook zijn dat ze zich een houding aannamen en aardig wilden zijn.

Mila.
God, wat laat jij je kennen zeg!
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<God, wat laat jij je kennen zeg!>

Ja, vind je? Ik geloof al die verhalen over openvallende monden bij vermelding over TS zijn, 'want niets in de gaten' niet zo.........tenzij de persoon in kwestie 100% passabe is IRL., en dat is nogal zeldzaam.

Ik weet trouwens vrijwel zeker dat deze of gene over mij struikelt als ik iets dergelijks over openvallende monden zou beweren.

Mila
Plaats reactie