<Mijn partner, een geboren vrouw, draagt zelden of nooit een rok, laat staan een rokje. Als zij het wel doet, moet ze er ook eerst weer aan wennen. Ik draag geloof ik één of twee keer per jaar een rok. En nou mag elke T* daarvan zeggen of denken wat ij wil..>
Hier nog een. Ik draag nooit rokken of jurken, muv van een zwart witte robe manteau.
Ik voel me net een tv in een rok of jurk
Ik voel me onvrij en opgeprikt in een jurk of rok en daarbij kwam ik er snel achter dat dat (nog) meer (ongewenste) aandacht trekt, waar ik geen zin in heb.
Ik draag altijd (dames)broeken, jassen, schoenen etc, maar meer casual/sporty/elegant, waar ik me lekker in voel, en wat dus blijkbaar geen afbreuk doet aan vrouwelijkheid.
Poos geleden zat ik 's avonds laat zonder nicotine, de AH was al dicht, mijn make up er net afgehaald.... dus ging ik toch maar onopgemaakt met mijn haar alle kanten uit in een lange, alles bedekkende jas naar de avond winkel, waar ik tot mijn aangename verrassing tot 2 keer toe met mevrouw aangesproken werd, en wel onder wel erg harde TL verlichting......en dat was pre FFS trouwens.
Ik geloof werkelijk dat je als TS in zeer vrouwelijke kleding per ongeluk masculiene (fysieke) trekjes benadrukt, en in sexe neutrale of zelfs herenkleding de -verworven- vrouwelijke trekjes benadrukt.
Kwestie van balans en inzicht in presentatie, maar hou me ten goede hoor.
Mila.