Patricia schreef :
Dat is ook wel zo, maar zullen ze er ook daadwerkelijk mee bezig zijn als ze bijv. op straat lopen. Denk het niet. Gewone (klinkt raar) mensen letten daar niet speciaal op en zijn er ook niet zo mee bezig denk ik. Die zijn er niet op gefixeerd. Als dat namelijk wel zo was, dan zullen de meeste transen toch ook constant gelezen worden. En dat is niet zo.
Inderdaad.
En ik zou zelfs meer durven schrijven :
Wij zijn daar zelf zodanig mee bezig dat we soms ook denken, ja ze lezen mij .... maar soms is dat helemaal niet het geval.
Weer een verhaaltje uit de realiteit.
Ik heb het volgende onlangs meegemaakt tijdens het uitgaan.
Een meisje was me constant aan het bekijken, ze keek vooral naar mijn handtas en naar mijn voeten ....
Ik dacht dus ... ja die zal wel iets aan mij zien.
Wat bleek. Ze is me na enige tijd aarzelend komen vragen waar ik mijn schoenen (witte ballerina's met afgewerkt met strassen) had gekocht.
Vermits ze me zo opvallend zat te bekijken dacht ik dat ze me had gelezen en op zoek was naar bepaalde kenmerken, zoals grote handen of grote voeten ... maar neen dus dat had er niks mee te maken.
Het is ook niet te sprake gekomen, de conversatie ging enkel dus over mijn schoenen. De handtas vond ze ook wel mooi .......
Tijdens het gesprek is er nooit iets ter sprake gekomen .....
of hoe je soms zelf met een fout idee kan zitten.
Groeten,
Melina
Veel verschil tussen stijl Tgirls?
Moderator: Moderators
Hoi hoi,
Ik vind die heupbroeken ook helemaal niets, en op het onsmakelijke af. Ze voegen niets toe aan de vorm van het lichaam en dat laatste vind ik best wel belangrijk. Overigens vind ik dat kleding vooral practisch moet zijn. Ik heb hier 's winters wel eens bij de bushalte gestaan, veel wind en stervenskoud, en dan komt er zo'n meisje aanlopen in een heel kort rokje met het buikje bloot....als ik daar nu nog aan denk krijg ik accuut een blaasontsteking!
Groetjes en liefs,
Babette.
kalfsleer. Weet je dat ik daar helemaal niet zo mee bezig was? Voor mij is het belangrijk dat zo'n broek erg goed zit, mooi staat en vooral heel erg goed voelt!mila schreef:Gefeliciteerd met de aankoop van je leren broek, is het rund, lams of kalfsleer?
Ik vind die heupbroeken ook helemaal niets, en op het onsmakelijke af. Ze voegen niets toe aan de vorm van het lichaam en dat laatste vind ik best wel belangrijk. Overigens vind ik dat kleding vooral practisch moet zijn. Ik heb hier 's winters wel eens bij de bushalte gestaan, veel wind en stervenskoud, en dan komt er zo'n meisje aanlopen in een heel kort rokje met het buikje bloot....als ik daar nu nog aan denk krijg ik accuut een blaasontsteking!
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
-
dhiamara
- ForumFan
Tja en dat heb ik nog nooit kunnen begrijpen. Zit ik al te rillen van de kou en dan lopen ze er nog zo bij
Soms denk ik wel: Vrouwen zijn toch blijkbaar sterker dan mannen

With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
-->