De lellebel
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Drachten valt onder de wouden inderdaad. Maar ik kom van de klei. Het geweld is hier de laatste jaren enorm afgenomen gelukkig.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
+1. Ook zeeklei: http://janiek.wordpress.com/2007/11/08/andijk/Morbide schreef: Maar ik kom van de klei.
Daar werd vooral veel gezopen. En er was maar één seksuele identiteit voorhanden
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Tijden veranderen, maar dit soort dingen veel minder. In het dorpje waar ik ben opgegroeid had je in principe ook maar 1 geaardheid. Van andere geaardheden werd direct je identiteit gemaakt, je tweede naam werd dus homo en iedereen sprak dan zo over je. Dat is nu nog zo.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.