De lellebel

Algemeen

Moderator: Moderators

Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Drachten valt onder de wouden inderdaad. Maar ik kom van de klei. Het geweld is hier de laatste jaren enorm afgenomen gelukkig.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef: Maar ik kom van de klei.
+1. Ook zeeklei: http://janiek.wordpress.com/2007/11/08/andijk/

Daar werd vooral veel gezopen. En er was maar één seksuele identiteit voorhanden :o , alle statistieken ten spijt.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Tijden veranderen, maar dit soort dingen veel minder. In het dorpje waar ik ben opgegroeid had je in principe ook maar 1 geaardheid. Van andere geaardheden werd direct je identiteit gemaakt, je tweede naam werd dus homo en iedereen sprak dan zo over je. Dat is nu nog zo.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Ik weet niet hoe het nu is in het dorp waar ik vandaan kom, maar ik vrees niet veel anders. Indertijd waren er 2 homo's op een kleine 5000 inwoners. Die waren alletwee broers van mij.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Plaats reactie