Veel te jong gestorven
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
Moderator: Moderators
Moet ze een flink tuintje hebben. Ik had wel een E03 willen hebben, of een 103, maar behalve dat ze onbetaalbaar zullen zijn geweest, moesten ze gesloopt worden vanwege bepaalde techniek die er in scheen te zitten. Er zijn er nog een paar gelukkig.Josette schreef:Barbara Pirch, Duitse machinist die een oude diesellocomotief type V200 heeft.
Grappig, een aantal jaar geleden 'volgde' ik haar nog maar ben haar uit het oog verloren, tot jouw berichtje. En wat lees ik op haar site? Dat ze oorspronkelijk uit Nederland komtAjira schreef:Mijn inspiratie voor passabiliteit... Danielle Nika Askini, want ze is gewoon een gigantisch mooie transvrouw, en ook al ziet ze er compleet anders uit dan ik, het geeft me een gevoel van zelfvertrouwen.
Absoluut een hele mooie vrouw. Van haar kan ik me echt voorstellen dat mensen geen idee hebben dat ze een trans is.This gallery also serves a few other purposes, namingly, to provide some perspective for other transwomen who might see this and go “WOW! What a Change!” Yes! Quite drastic in fact! There is hope. I have had NO cosmetic or surgical procedures, all the ‘changes’ you can see on this site can be 100% attributed to hormones only!
Je hoeft mij niet te danken, Ajira kwam met haar site aanzettenelsie schreef:hey dank je marusha... idd stoer dat ze die pre transitie foto's erop heeft geplaatst, geeft idd hoop moet ik zeggen
is ook wel eens lekker wat hoop te kunnen hebben...
xxx
en je hebt gelijk het is idd een supermooie vrouw geworden![]()
![]()
![]()
![]()
heeft ze echt niks aan haar gezicht laten doen?
erg mooi, jallloeeeeeeeeeeers!!!!!!en ze heeft smaak...dat is ook nog eens leuk, zie je eigenlijk niet zo vaak..
xxxx
Een tuin ervoor heeft ze niet, maar wel een plek waar die V200 rijvaardig wordt gehouden. BR E03 (later BR 103.0) was de protoserie van de 103 (beter gezegd BR 103.1). Het verschil zit 'm uiterlijk in de enkele roosters bij de proefserie en de dubbele roosters bij de vervolgserie. Tuin is de bijnaam onder spoormensen voor emplacement waar railvoertuigen gestald staan in afwachting van hun diensten.Nannette schreef:Moet ze een flink tuintje hebben. Ik had wel een E03 willen hebben, of een 103, maar behalve dat ze onbetaalbaar zullen zijn geweest, moesten ze gesloopt worden vanwege bepaalde techniek die er in scheen te zitten. Er zijn er nog een paar gelukkig.