Transen die je inspireren

Algemeen

Moderator: Moderators

Anja Lasagna
ForumFan

Transen die je inspireren

Bericht door Anja Lasagna »

Ik lees nu pas tot mijn grote ontsteltenis dat ze februari 2006 gestorven is.....Gianna Israel, TS counselor en schrijfster. Ik heb haar geweldige boek 'transgender care' al jaren in mijn boekenkast staan.

Veel te jong gestorven :-( lees vooral het doodsbericht onder haar portret.

http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
Uw sterverslaggeefster :-)
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Goh ja, wat jong nog. Zonde, zo'n helder en nuchter mens. Heb ik ook veel aan gehad, maar dat blijft. En breidt zich uit.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

ALLE transen, en dan neem ik de term niet al te nauw, die hier flink schrijven en geschreven hebben, inspireren me.
Klinkt misschien soft, maar zo bedoel ik het niet.
Het heeft me geholpen om zowel overeenkomsten als verschillen met mezelf te vinden.
Ik ga geen namen noemen, behalve eentje, die me nog steeds inspireert, al heb ik haar helaas nooit ontmoet: Robin Hood. Wat was zij hier een komeet.

Sticky
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

Mila! Sticky en D.

x
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Barbara Pirch, Duitse machinist die een oude diesellocomotief type V200 heeft.
liefs, Josette
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Sticky schreef: Robin Hood.
Die is ook overleden, vorig jaar.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Josette schreef:Barbara Pirch, Duitse machinist die een oude diesellocomotief type V200 heeft.
Moet ze een flink tuintje hebben. Ik had wel een E03 willen hebben, of een 103, maar behalve dat ze onbetaalbaar zullen zijn geweest, moesten ze gesloopt worden vanwege bepaalde techniek die er in scheen te zitten. Er zijn er nog een paar gelukkig.
Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

Mijn inspiratie voor passabiliteit... Danielle Nika Askini, want ze is gewoon een gigantisch mooie transvrouw, en ook al ziet ze er compleet anders uit dan ik, het geeft me een gevoel van zelfvertrouwen.

En voor veel andere dingetjes.. Christine Beatty. Ze is gewoon cool, vol zelfvertrouwen, heeft lak aan transcisten, en heeft een bak info op d'r site staan waar je wat aan hebt. o.a. foto's van wat FFS en SRS nu precies inhoudt. plaatjes zeggen toch altijd weer andere dingen dan text :)
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Afbeelding

Kate Bornstein

Afbeelding

Riki Anne Wilchins
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Kate Bornstein natuurlijk, en verder Vicky Lee en Lacey Leigh. Sterke mensen die heel goed hebben nagedacht over wie ze zijn en hoe ze daarmee om zouden kunnen gaan, daar goeie boeken over hebben geschreven en mij (en heel veel anderen) daarmee hebben geholpen.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Ajira schreef:Mijn inspiratie voor passabiliteit... Danielle Nika Askini, want ze is gewoon een gigantisch mooie transvrouw, en ook al ziet ze er compleet anders uit dan ik, het geeft me een gevoel van zelfvertrouwen.
Grappig, een aantal jaar geleden 'volgde' ik haar nog maar ben haar uit het oog verloren, tot jouw berichtje. En wat lees ik op haar site? Dat ze oorspronkelijk uit Nederland komt ;)

Ook opvallend:
This gallery also serves a few other purposes, namingly, to provide some perspective for other transwomen who might see this and go “WOW! What a Change!” Yes! Quite drastic in fact! There is hope. I have had NO cosmetic or surgical procedures, all the ‘changes’ you can see on this site can be 100% attributed to hormones only!
Absoluut een hele mooie vrouw. Van haar kan ik me echt voorstellen dat mensen geen idee hebben dat ze een trans is.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
troeteltrans
Banned Lid

hey dank je marusha... idd stoer dat ze die pre transitie foto's erop heeft geplaatst, geeft idd hoop moet ik zeggen
is ook wel eens lekker wat hoop te kunnen hebben...

xxx

en je hebt gelijk het is idd een supermooie vrouw geworden :o :o :o :o
heeft ze echt niks aan haar gezicht laten doen?
erg mooi, jallloeeeeeeeeeeers!!!!!! ;) en ze heeft smaak...dat is ook nog eens leuk, zie je eigenlijk niet zo vaak..

xxxx :o
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

elsie schreef:hey dank je marusha... idd stoer dat ze die pre transitie foto's erop heeft geplaatst, geeft idd hoop moet ik zeggen
is ook wel eens lekker wat hoop te kunnen hebben...

xxx

en je hebt gelijk het is idd een supermooie vrouw geworden :o :o :o :o
heeft ze echt niks aan haar gezicht laten doen?
erg mooi, jallloeeeeeeeeeeers!!!!!! ;) en ze heeft smaak...dat is ook nog eens leuk, zie je eigenlijk niet zo vaak..

xxxx :o
Je hoeft mij niet te danken, Ajira kwam met haar site aanzetten :)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Nannette schreef:Moet ze een flink tuintje hebben. Ik had wel een E03 willen hebben, of een 103, maar behalve dat ze onbetaalbaar zullen zijn geweest, moesten ze gesloopt worden vanwege bepaalde techniek die er in scheen te zitten. Er zijn er nog een paar gelukkig.
Een tuin ervoor heeft ze niet, maar wel een plek waar die V200 rijvaardig wordt gehouden. BR E03 (later BR 103.0) was de protoserie van de 103 (beter gezegd BR 103.1). Het verschil zit 'm uiterlijk in de enkele roosters bij de proefserie en de dubbele roosters bij de vervolgserie. Tuin is de bijnaam onder spoormensen voor emplacement waar railvoertuigen gestald staan in afwachting van hun diensten.
liefs, Josette
troeteltrans
Banned Lid

errug bedankt voor die link

van haar website
"It is clear to most people that men and women behave
in distinct manors in this culture. And while many people say this is ‘natural’
I can assure you, 90% of how we behave is socialized (that is, taught to
us by other people)."
Plaats reactie