Grotere borsten zonder chirurg! Waarheid of telsell sprookje

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
kiki
Banned Lid

Grotere borsten zonder chirurg! Waarheid of telsell sprookje

Bericht door kiki »

Grotere borsten zonder chirurg

AMSTERDAM - Is er dan eindelijk een wondermiddel uitgevonden?

Veel vrouwen willen graag grotere borsten met meer veerkracht en een fraaier profiel. Alleen hebben ze er geen operatie voor over. En ook het slikken van pillen vinden veel vrouwen bezwaarlijk. Met de introductie van het Sur Plus Clinical Breast Grow-Serum, zou opereren of slikken niet meer nodig zijn. Volgens de makers van deze nieuwe medische crème zou het de borsten in drie maanden tijd met gemiddeld een cupmaat doen toenemen. Bovendien zou het mooiere contouren geven.

Revolutionair

“Het revolutionaire van dit middel is dat je niet in het lichaam zelf ingrijpt. Je slikt niets, je snijdt niet, het is eenvoudig toe te passen, volkomen pijnloos en medisch bewezen effectief”, vertelt Inette Nieveen van PK Benelux Pharma Care BV dat het Sur Plus Clinical Breast Grow-Serum in Nederland introduceert. Door de borsten gedurende drie maanden tweemaal daags met een kleine hoeveelheid serum te masseren, worden ze geleidelijk veerkrachtiger, steviger en groter. De crème beïnvloedt alleen de vetcellen, zonder dat de melkklieren worden aangetast

Borsttoename

Uit wetenschappelijk onderzoek onder proefpersonen bij wie de ene borst wel en de andere borst niet werd behandeld, blijkt dat de borsttoename na 56 dagen gemiddeld 2,2 procent tot wel 8,4 procent is. “De werkzame stof C-VolextenTM genaamd, stimuleert en ontwikkelt een onderhuids vetlaagje. Hierdoor neemt het volume van de borst toe. Daarnaast bevat de crème het zogenaamde C-FermextenTM. Deze stof versterkt het bindweefsel en verbetert de conditie van de lederhuid, die heel belangrijk is voor de vorm en elasticiteit. Daardoor wordt de borst gelift”, aldus Nieveen.

Het Breast Serum bevat geen hormonen en heeft ook geen invloed op het oestrogeen. Het is geschikt voor vrouwen van alle leeftijden.

De basis van de crème bestaat uit Sheabutter voor een soepele huid en Shoreabutter voor goede hydratatie. Verder bevat het Clinical Breast Grow-Serum kokosvet voor vitamine E, olijfolie voor extra elasticiteit en plantaardige glycerine voor soepele smeerbaarheid. Vanaf donderdag 24 april is Sur Plus Clinical Breast Grow-Serum bij Nederlandse drogisten en reformhuizen verkrijgbaar.
nepvrouw als geuzennaam
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

de creme kost overigens zo'n 60 euro en dat is genoeg voor 2 maanden gebruik.

ALS dit echt zou werken zou ik hier eerder voor gaan in combinatie met hormonen dan voor implantaten e.d. dan blijft het tenminste natuurlijk. implantaten e.d. hebben bijna altijd een hoog nepgehalte. je ziet het gewoon.
nepvrouw als geuzennaam
Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

Je zult zien, Kiki, dat er veel (!) bullshit producten op de markt zijn. Ze spelen gewoon slim in op wanhopige vrouwen die grotere borsten willen en geen goede implantaten kunnen betalen (cheapo's zie je.. goede zie je niet). Borstomvang is een simpele kwestie van genen en vetverhoudingen.. daar zal geen zalfje iets aan verranderen.

Bovendien.. als iets een dergelijke cheesy/cliche naam heeft, dan weet ik in 9 van de 10 gevallen al genoeg. Ik heb meer vertrouwen in producten die een ingewikkelde, wetenschappelijk uitziende naam hebben ;)
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Wat ik me ook afvraag is in hoeverre een massage + zonnebrandolie (of: water) net zoveel zou helpen als met dat middeltje. Zou het niet meer in de massage dan in het middeltje zitten?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Ik zag op het viva-forum ook een onderwerp hierover:

http://forum.viva.nl/forum/list_messages/20412/0

Daar komt er ook geen positief verhaal uit.
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

anjatheefee schreef:Ik zag op het viva-forum ook een onderwerp hierover:

ja, maar ze hebben het daar dus geen van allen geprobeerd.
nepvrouw als geuzennaam
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

2,2 tot 8,4 procent

als je al wat hebt

heb je niks (je bent ook nog eens een lichamelijk man dus je lichaamsfabriek werkt anders) dan groeit er dus 2,2 tot 8,4 procent

als ik het al moet geloven

dat is ook te bereiken met wat krachtinspanningen en trainen van borstspier

nee, sprookjs bestaan niet
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

kiki schreef:
anjatheefee schreef:Ik zag op het viva-forum ook een onderwerp hierover:

ja, maar ze hebben het daar dus geen van allen geprobeerd.
Ja daar heb je ook weer gelijk in!
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

Joyy schreef:2,2 tot 8,4 procent

als je al wat hebt

heb je niks (je bent ook nog eens een lichamelijk man dus je lichaamsfabriek werkt anders) dan groeit er dus 2,2 tot 8,4 procent

als ik het al moet geloven

dat is ook te bereiken met wat krachtinspanningen en trainen van borstspier

nee, sprookjs bestaan niet
nee maar als je met hormonen nou net niet ver genoeg zou komen, dan is dit ALS het werkt een mooie oplossing om een net iets grotere cupmaat te krijgen en zo geen implantaten ed nodig bent en geen operatie dus. das altijd te verkiezen boven implantaten en dus operatie.
nepvrouw als geuzennaam
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

2,2 tot 8,4 procent, dat is niet te vergelijken met het resultaat van implantaten, maar ok, zoeken naar alternatieven lijkt me nooit verkeerd

het beeld van een berg chemische troep - implantaten - in mijn lijf zie ik ook niet zitten
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Youp van 't hek had er in zijn column ook al aandacht aan besteed. In zijn algemeen geld als het te mooi lijkt om waar te zijn is het meestal niet waar :-)

Irene
Kleine stapjes
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

dit middel is nog maar net een paar dagen op de markt. dus nog niemand kan het weten of het wel of niet werkt. ik moet het allemaal ook nog zien of zoiets echt werkt, maar dat terzijde.

met een maand of 2 zullen de recensies wel losbarsten :P
nepvrouw als geuzennaam
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

tell sell is nie voor niks failliet :wink:
wavebird
ff weer wat posten

Bericht door wavebird »

Ajira schreef:Je zult zien, Kiki, dat er veel (!) bullshit producten op de markt zijn. Ze spelen gewoon slim in op wanhopige vrouwen die grotere borsten willen en geen goede implantaten kunnen betalen (cheapo's zie je.. goede zie je niet). Borstomvang is een simpele kwestie van genen en vetverhoudingen.. daar zal geen zalfje iets aan verranderen.

Bovendien.. als iets een dergelijke cheesy/cliche naam heeft, dan weet ik in 9 van de 10 gevallen al genoeg. Ik heb meer vertrouwen in producten die een ingewikkelde, wetenschappelijk uitziende naam hebben ;)
Ik ben ook afwachtend. Dat het bij een paar proefpersonen de borstformaat toe is genomen. Hoeft niet per definitie te gelden voor alle vrouwen!
Daarbij denk logisch. Een gemiddelde borstgroting kost duizenden euros en denk dat dat wel beter resultaat geeft. Zet die 60 E af tegen een operatie van 3000E en je kunt wel raden wat beter is...
Plaats reactie