Grotere borsten zonder chirurg! Waarheid of telsell sprookje
Moderator: Moderators
Grotere borsten zonder chirurg! Waarheid of telsell sprookje
Grotere borsten zonder chirurg
AMSTERDAM - Is er dan eindelijk een wondermiddel uitgevonden?
Veel vrouwen willen graag grotere borsten met meer veerkracht en een fraaier profiel. Alleen hebben ze er geen operatie voor over. En ook het slikken van pillen vinden veel vrouwen bezwaarlijk. Met de introductie van het Sur Plus Clinical Breast Grow-Serum, zou opereren of slikken niet meer nodig zijn. Volgens de makers van deze nieuwe medische crème zou het de borsten in drie maanden tijd met gemiddeld een cupmaat doen toenemen. Bovendien zou het mooiere contouren geven.
Revolutionair
“Het revolutionaire van dit middel is dat je niet in het lichaam zelf ingrijpt. Je slikt niets, je snijdt niet, het is eenvoudig toe te passen, volkomen pijnloos en medisch bewezen effectief”, vertelt Inette Nieveen van PK Benelux Pharma Care BV dat het Sur Plus Clinical Breast Grow-Serum in Nederland introduceert. Door de borsten gedurende drie maanden tweemaal daags met een kleine hoeveelheid serum te masseren, worden ze geleidelijk veerkrachtiger, steviger en groter. De crème beïnvloedt alleen de vetcellen, zonder dat de melkklieren worden aangetast
Borsttoename
Uit wetenschappelijk onderzoek onder proefpersonen bij wie de ene borst wel en de andere borst niet werd behandeld, blijkt dat de borsttoename na 56 dagen gemiddeld 2,2 procent tot wel 8,4 procent is. “De werkzame stof C-VolextenTM genaamd, stimuleert en ontwikkelt een onderhuids vetlaagje. Hierdoor neemt het volume van de borst toe. Daarnaast bevat de crème het zogenaamde C-FermextenTM. Deze stof versterkt het bindweefsel en verbetert de conditie van de lederhuid, die heel belangrijk is voor de vorm en elasticiteit. Daardoor wordt de borst gelift”, aldus Nieveen.
Het Breast Serum bevat geen hormonen en heeft ook geen invloed op het oestrogeen. Het is geschikt voor vrouwen van alle leeftijden.
De basis van de crème bestaat uit Sheabutter voor een soepele huid en Shoreabutter voor goede hydratatie. Verder bevat het Clinical Breast Grow-Serum kokosvet voor vitamine E, olijfolie voor extra elasticiteit en plantaardige glycerine voor soepele smeerbaarheid. Vanaf donderdag 24 april is Sur Plus Clinical Breast Grow-Serum bij Nederlandse drogisten en reformhuizen verkrijgbaar.
AMSTERDAM - Is er dan eindelijk een wondermiddel uitgevonden?
Veel vrouwen willen graag grotere borsten met meer veerkracht en een fraaier profiel. Alleen hebben ze er geen operatie voor over. En ook het slikken van pillen vinden veel vrouwen bezwaarlijk. Met de introductie van het Sur Plus Clinical Breast Grow-Serum, zou opereren of slikken niet meer nodig zijn. Volgens de makers van deze nieuwe medische crème zou het de borsten in drie maanden tijd met gemiddeld een cupmaat doen toenemen. Bovendien zou het mooiere contouren geven.
Revolutionair
“Het revolutionaire van dit middel is dat je niet in het lichaam zelf ingrijpt. Je slikt niets, je snijdt niet, het is eenvoudig toe te passen, volkomen pijnloos en medisch bewezen effectief”, vertelt Inette Nieveen van PK Benelux Pharma Care BV dat het Sur Plus Clinical Breast Grow-Serum in Nederland introduceert. Door de borsten gedurende drie maanden tweemaal daags met een kleine hoeveelheid serum te masseren, worden ze geleidelijk veerkrachtiger, steviger en groter. De crème beïnvloedt alleen de vetcellen, zonder dat de melkklieren worden aangetast
Borsttoename
Uit wetenschappelijk onderzoek onder proefpersonen bij wie de ene borst wel en de andere borst niet werd behandeld, blijkt dat de borsttoename na 56 dagen gemiddeld 2,2 procent tot wel 8,4 procent is. “De werkzame stof C-VolextenTM genaamd, stimuleert en ontwikkelt een onderhuids vetlaagje. Hierdoor neemt het volume van de borst toe. Daarnaast bevat de crème het zogenaamde C-FermextenTM. Deze stof versterkt het bindweefsel en verbetert de conditie van de lederhuid, die heel belangrijk is voor de vorm en elasticiteit. Daardoor wordt de borst gelift”, aldus Nieveen.
Het Breast Serum bevat geen hormonen en heeft ook geen invloed op het oestrogeen. Het is geschikt voor vrouwen van alle leeftijden.
De basis van de crème bestaat uit Sheabutter voor een soepele huid en Shoreabutter voor goede hydratatie. Verder bevat het Clinical Breast Grow-Serum kokosvet voor vitamine E, olijfolie voor extra elasticiteit en plantaardige glycerine voor soepele smeerbaarheid. Vanaf donderdag 24 april is Sur Plus Clinical Breast Grow-Serum bij Nederlandse drogisten en reformhuizen verkrijgbaar.
nepvrouw als geuzennaam
de creme kost overigens zo'n 60 euro en dat is genoeg voor 2 maanden gebruik.
ALS dit echt zou werken zou ik hier eerder voor gaan in combinatie met hormonen dan voor implantaten e.d. dan blijft het tenminste natuurlijk. implantaten e.d. hebben bijna altijd een hoog nepgehalte. je ziet het gewoon.
ALS dit echt zou werken zou ik hier eerder voor gaan in combinatie met hormonen dan voor implantaten e.d. dan blijft het tenminste natuurlijk. implantaten e.d. hebben bijna altijd een hoog nepgehalte. je ziet het gewoon.
nepvrouw als geuzennaam
-
Ajira
- dagelijks aanwezig
Je zult zien, Kiki, dat er veel (!) bullshit producten op de markt zijn. Ze spelen gewoon slim in op wanhopige vrouwen die grotere borsten willen en geen goede implantaten kunnen betalen (cheapo's zie je.. goede zie je niet). Borstomvang is een simpele kwestie van genen en vetverhoudingen.. daar zal geen zalfje iets aan verranderen.
Bovendien.. als iets een dergelijke cheesy/cliche naam heeft, dan weet ik in 9 van de 10 gevallen al genoeg. Ik heb meer vertrouwen in producten die een ingewikkelde, wetenschappelijk uitziende naam hebben
Bovendien.. als iets een dergelijke cheesy/cliche naam heeft, dan weet ik in 9 van de 10 gevallen al genoeg. Ik heb meer vertrouwen in producten die een ingewikkelde, wetenschappelijk uitziende naam hebben
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Wat ik me ook afvraag is in hoeverre een massage + zonnebrandolie (of: water) net zoveel zou helpen als met dat middeltje. Zou het niet meer in de massage dan in het middeltje zitten?
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- anjatheefee
- ForumFan
Ik zag op het viva-forum ook een onderwerp hierover:
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/20412/0
Daar komt er ook geen positief verhaal uit.
ja, maar ze hebben het daar dus geen van allen geprobeerd.anjatheefee schreef:Ik zag op het viva-forum ook een onderwerp hierover:
nepvrouw als geuzennaam
- anjatheefee
- ForumFan
Ja daar heb je ook weer gelijk in!kiki schreef:ja, maar ze hebben het daar dus geen van allen geprobeerd.anjatheefee schreef:Ik zag op het viva-forum ook een onderwerp hierover:
nee maar als je met hormonen nou net niet ver genoeg zou komen, dan is dit ALS het werkt een mooie oplossing om een net iets grotere cupmaat te krijgen en zo geen implantaten ed nodig bent en geen operatie dus. das altijd te verkiezen boven implantaten en dus operatie.Joyy schreef:2,2 tot 8,4 procent
als je al wat hebt
heb je niks (je bent ook nog eens een lichamelijk man dus je lichaamsfabriek werkt anders) dan groeit er dus 2,2 tot 8,4 procent
als ik het al moet geloven
dat is ook te bereiken met wat krachtinspanningen en trainen van borstspier
nee, sprookjs bestaan niet
nepvrouw als geuzennaam
Ik ben ook afwachtend. Dat het bij een paar proefpersonen de borstformaat toe is genomen. Hoeft niet per definitie te gelden voor alle vrouwen!Ajira schreef:Je zult zien, Kiki, dat er veel (!) bullshit producten op de markt zijn. Ze spelen gewoon slim in op wanhopige vrouwen die grotere borsten willen en geen goede implantaten kunnen betalen (cheapo's zie je.. goede zie je niet). Borstomvang is een simpele kwestie van genen en vetverhoudingen.. daar zal geen zalfje iets aan verranderen.
Daarbij denk logisch. Een gemiddelde borstgroting kost duizenden euros en denk dat dat wel beter resultaat geeft. Zet die 60 E af tegen een operatie van 3000E en je kunt wel raden wat beter is...