het ligt dus wel aan de poll blijkbaar, of eigenlijk meer aan de mogelijkheden dat sommigen er niet echt aan uitraken. wat niet mijn bedoeling was. in feite had het beter geweest dat er een keuzemogelijkheid "man of vrouw" was dan gewoon "man" of "vrouw". ik moet eerlijk bekennen dat ik eerst het probleem niet vatte, sorry
ben nu dus terug van op reis, mooi weer gehad,leuke dingen gedaan,geen problemen om er te raken en ook niet op de terugweg, allé kortom een geslaagde vakantie. was er nu toch een moment dat het al dan niet hebben van lichaambeharing ter sprake kwam. het was mijn vriendins broer opgevallen dat ik me dus onthaar of beter gezegd het ontbreken van haar op borst(en),oksels en benen was hem opgevallen. hijzelf kan bijna vlechtjes leggen in het haar dat uit zijn armkuilen groeit, vind ik persoonlijk erg degoetant! en voor de rest ist nog een "melkmuil". (gelukzak
een outing-kans gemist?
nu op mijn werk ben ik er nog nooit over aan gesproken dat er geen haartje te zien is onder de oksels.(t-shirts zonder mouwen aan bij warm weer)de rest dat zien ze eigenlijk nooit. daar zitten ze zich (soms ook luidop) af te vragen waarom ik twee oorbelletjes heb ipv de gebruikelijke één voor een vent (hun woorden).eigenlijk nog meer waarom aan beide zijden een oorring. denk ik bij mezelf; voor mij een weten voor jullie (nog) een raden.
groetjes Samantha
-->