Vakantie koffer...

Algemeen

Moderator: Moderators

Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Pamela- schreef:Het is heerlijk om op het strand te liggen, zonnetje op je bolletje, leuk drankje ernaast, mss een leuke date op de stoel naast je, zalig toch?
Wie bedoel je met een leuke date Pammie? 8)
Joanne schreef:Toch eens wat apart gaan leggen een weekje strand is wel lekker als vrouw. Ben nog nooit als Joanne naar het buitenland geweest.

Dan zou ik zeker gaan wanneer je 'teveel' geld op je rekening heb staan. Die 200 Euro heb je dubbel en dwars terugverdient in vacantieplezier en eenmaal als Joanne naar het buitenland, dan wil je nog vaker. O ja, onder buitenland versta ik ook Zeeuws-Vlaanderen, Zuid-Limburg, Vlieland of Schiermonnikoog. 8) :D Maar ik ga, helaas alleen, in augustus een week naar Zweden. Een actieve groepsreis. De hakken laat ik in NL achter en op een ontspannen manier buiten bezig zijn. Afgelopen vrijdag via :P Internet geboekt. :wink:

Joanne lieverd, hoe je ook gaat, ik sluit me bij Pamela aan als het om adviezen gaat.
Pamela- schreef:En zeg nou zelf in NEderland een weekje thuis blijven kost ook duiten. meestal voo rmij nog meer duiten.
Ja, dat gaat op aan mooie kleren, make-up, schoenen, enz. En wat te denken van zelfhechtende borsten die jij altijd nog wilt? Of heb jij ze al?
Joy schreef:geen kousjes, we heten tenslotte niet allemaal joanne:)
Nee, maar ze is wel heeeel erg aardig (slijm-modus :-? :oops: )
liefs, Josette
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Pamela- schreef:Kousjes tot aan je dijbeen zijn best lekker hoor, :lol: :lol: :lol: :lol:
Laarzen nog meer :D
liefs, Josette
Denise
dagelijks aanwezig

Bericht door Denise »

Pamela- schreef:Hoi hoi ,

Kousjes tot aan je dijbeen zijn best lekker hoor, :lol: :lol: :lol: :lol:

Liefs,
Die gaan dan ook altijd mee in de koffer !!!!

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ik heb gemerkt dat dansen in de kroeg met een panty aan erg warm is. Ik zou ze dus thuislaten bij een vakantie naar een warm land. Kniekousjes is anders natuurlijk. Dat kan altijd mee :D En trouwens Vlieland lijkt me ook erg leuk voor een weekje of twee. We zijn er in mijn kinderjaren tien jaar achter elkaar op vakantie geweest. Zou het graag weer eens terugzien. Maar dan wel liefst in het Seeduyn hotel of een gezellig duinhuisje.
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Denise2 schreef:
Pamela- schreef:Hoi hoi ,

Kousjes tot aan je dijbeen zijn best lekker hoor, :lol: :lol: :lol: :lol:

Liefs,
Die gaan dan ook altijd mee in de koffer !!!!

Denise.
Neeeeeeeeee je meent het toch niet?? Volgende keer de koffer eens goed nakijken dan.. :P
Elsa :P
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Joanne schreef:Ik zou wel graag naar Sicilië willen. Om de Etna, de Stromboli en andere Italiaanse vulkanen te zien. Overigens zijn de Italiaanse mannen ook niet geheel onsmakelijk :D
Sicilië heeft niet het monopolie op vulkanen. Wat te denken van de Vesuvius die in 79 n.Chr. Pompeï bedekte met een flinke laag as voor 1600 jaar. Pas in de 17e eeuw werd deze Romeinse stad herontdekt, alles volledig gaaf geconserveerd. Andere Europese vulkaangebieden:
  • * IJsland;
    * Eifel, kegelvormige bergen van zeer oude, uitgedoofde vulkanen;
    * Massif Central in Frankrijk (Rondom Clermond-Ferrand, de "puys" als Puy de Dome en anderen zijn eveneens kegelvormige bergen van zeer oude, uitgedoofde vulkanen. Er is zelfs een regionaal park: het park "Volcans-d'Auvergne"
O ja, Sicilië was in de oudheid een belangrijke Griekse kolonie. Toen was niet Palermo maar Syracuse de belangrijkste stad. Er zijn nog altijd overblijfselen van deze periode. In later perioden heette een voorloper van Italië heette Koninkrijk der Beide Siciliën. Sicilië is echter nog steeds onderdeel van "Il Mezzogorino", Italië kent een grote tegenstelling tussen Noord en Zuid.

Niet relevant in de vorige alinea maar een tip voor jou als schoenenliefhebber: er is vermoedelijk geen land waar zulke elegante en mooie schoenen vandaan komt. :D :D Helaas is maat 40 daar of zeer krap of in elk geval slechter verkrijgbaar dan in NL.
Joanne schreef:Kniekousjes is anders natuurlijk.
Laat Lisa of Cynthia dit maar niet horen :P
Joanne schreef:En trouwens Vlieland lijkt me ook erg leuk voor een weekje of twee. We zijn er in mijn kinderjaren tien jaar achter elkaar op vakantie geweest. Zou het graag weer eens terugzien. Maar dan wel liefst in het Seeduyn hotel of een gezellig duinhuisje.
Ik ben vorig jaar een dagje op Vlieland geweest. In het voorjaar, eind april vlak na een politiek congres in Leeuwarden. Zo kon in het combineren. Heel mooi en stil. Ik heb een wandeling rond het eiland gemaakt, gevolgd door een bezoek aan de bibliotheek aldaar (aanbevolen!). Ik raad je zeker aan om weer eens terug te gaan. Al is het voor één dag of een weekend, het zal je goed doen.

Vanuit Lelystad is per wagen het beste te doen (A6 Lelystad - Emmeloord - Joure, A7 Joure - Sneek - Zurich/Kop Afsluitdijk, A31/N31 Zurich/Kop Afsluitdijk - Harlingen).
Per OV: (Helaas nog geen lijn Lelystad-Noord Nederland :( )
1) Bus 315 richting Groningen, in Joure bij de rotonde overstappen op Bus 99 richting Harlingen. Reistijd Lelystad-Harlingen 3.20 uur. Daarvanuit nog 1½ uur per boot naar Vlie, totale reistijd 5½ uur
2) Sneller en met meer overtappen: Bus 315 richting Groningen, in Heerenveen bij het NS-station overstappen op de trein naar Leeuwarden en aldaar overstappen op de boemel naar Harlingen. Reistijd 2.40 uur en kortere overstap in Harlingen, totale reistijd 4½ uur

Wil je meer kennisinfo, dan kun je met me msn'en
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hihihi ben dan wel blond Joost maar.... :D :D :D

Nee hoor grapje ik kan je informerende drang wel waarderen soms. Wat die kousjes betreft en dat Lisa of Cynthia het zouden kunnen horen nou let op:

KNIEKOUSJES RULE :D
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Lisa en Cynthia zijn kniekous haters? Kan makkelijk zijn onder een broek, maar ik zie weleens vrouwen daarmee lopen terwijl ze een lange split in hun rok hebben, dat is echt geen gezicht!

groetjes Elsa
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Kijk dat is nu nuanceren Elsa :D :D :D
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Nou,

Ik heb een hekel aan kniekousjes.
Niet alleen omdat het geen gezicht is (al zie je dat niet onder een broek), ook omdat ze aan de rand nogal insnoeren.

Maar Frans B. is erger.

En Frans B. met kniekousjes is verschrikkelijk.
Cyn.
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Cynthia schreef:Nou,

Ik heb een hekel aan kniekousjes.
Niet alleen omdat het geen gezicht is (al zie je dat niet onder een broek), ook omdat ze aan de rand nogal insnoeren.

Maar Frans B. is erger.

En Frans B. met kniekousjes is verschrikkelijk.
Hum...draagt hij die dan? :lol: Elsa
cindy-tv
daar ben ik weer

Bericht door cindy-tv »

wie weet zou me niks verbazen van frans b
...
Plaats reactie