Wat heb je voor ons in huis gehaaldfenna69 schreef:meisjes, zal ik jullie drankje nog maar even in de koelkast zetten?
groetjes, Fenna
Ik houd er trouwens echt mee op....
Moderator: Moderators
In Frankrijk bestaat een verbod op bermudazwembroeken in openbare zwembaden al minstens 10 jaar, uit hygienisch overwegingen.mila schreef:Gelukkig word er wel gezocht naar creatieve middelen om de moslim opvattingen van de (meestal) marok heren binnen de perken te houden; zo is er ongeveer een maand geleden een 'kledingvoorschrift' ingesteld in veel zwembaden in de grote steden.
Teweten: geen bermudazwembroeken, strakke, kleine speedo verplicht. Daar voelen de 'zwemmende' marokkanen zich naakt in, en dus blijven die weg uit de zwembaden waar die kledingregel verplicht is en dus worden hoofddoekloze, autochtone zwemsters niet meer lastig gevallen/aangerand.
Die dingen zijn ook oer en oerlelijk......vind het daarom ook helemaal nie verkeert dat ze verboden worden.....zullen ze dan ook maar met witte tennissokken in sandalen doen.......Lisa met een S schreef:In Frankrijk bestaat een verbod op bermudazwembroeken in openbare zwembaden al minstens 10 jaar, uit hygienisch overwegingen.
Janiek,Janiek2 schreef:Och, lieverd, wat denk je? Natuurlijk kan ik ook wel lezen dat het om Marokkaanse jongens gaat. En ik weet ook wel dat nogal wat jongens uit die bevolkingsgroep een serieus probleem vormen. En ik weet ook wel dat het mogelijk is om dat wangdrag aan hun culturele achtergrond te relateren. En ik ben ook wel bereid om in te zien dat het in een bepaalde context zelfs zinvol kan zijn om je bij het zoeken naar oplossingen bewust te zijn van die link.
Maar de manier waarop jij op dit forum telkens die voorvallen aandraagt om weer eens te laten zien hoe ongeschonden je door de "politiek correcte hersenspoeling" bent heengekomen, die dient volgens mij geen enkel nuttig doel. En daarom ga ik er niet in mee.
Rustig ademhalen, Mila. Het was maar een vermoeden... Straks heb je alweer een hele stoel getimmerd en zitten er opeens geen poten ondermila schreef:<Engels>
*GASP*! Dan toch hopelijk niet Groot Britannië.......HET land van de kinky/sm/fetisj tv....lol!
Ongelooflijk, het lijkt soms wel of 20% van de britse mannen kinky/sm/fetisj tv is!
Zou dat soms door al die kostscholen en de verhouding van de pupillen onderling komen?
Mila.